53642
Book
In basket
Książka podejmuje ważny i dotychczas nieuporządkowany, a w pewnych fragmentach słabo rozpoznany badawczo, problem określania cech, właściwości, kompetencji menedżerów na początku dwudziestego pierwszego wieku i systemów profesjonalnej edukacji menedżerskiej w Polsce. Odwołując się do różnych koncepcji teoretycznych z wielu dyscyplin naukowych, w tym zwłaszcza sięgając do szeroko rozumianych nauk o zarządzaniu, socjologii, prawa, nauk politycznych oraz różnych orientacji metodologicznych (głównie z obszaru nauk o zarządzaniu), w monografii przedstawiono autorską koncepcję definiowania "menedżera". Przyjęcie szerokiej perspektywy badawczej pozwoliło autorce na zaakcentowanie wielowymiaro-wości badanego zjawiska, zidentyfikowanie go w skali mikro i makro, w organizacji i społeczeństwie, analizowanie go z różnych perspektyw i w różnych aspektach. W tym sensie można powiedzieć, że praca ma wręcz pionierski charakter w Polsce. Książkę uważam za dojrzałą, o dużych walorach naukowych, teoriopo-znawczych, wnoszącą nowe wątki do wiedzy na temat menedżerów i ich profesjonalnej edukacji menedżerskiej w Polsce, porządkującą bałagan terminologiczny, a tym samym wnoszącą wkład metodologiczny. /z recenzji prof. dr. hab. Zbigniewa Dworzeckiego/
Availability:
Skrzyszów - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3-057.17 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [301]-318.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again